>

Ingen tid .


Nej har ju nästan aldrig tid till dator nu för tiden:)

Men vad gör det när man har världens underbaraste lilla skit unge :)

Hon låg och myste med m i sängen nu och jag skulle blogga men vem hör jag i bakgrunden snuttadess febrilt på nappen i hopp om lite mat , jodå lilla N ;) Hehe sötunge :)

Ska fatta mig kort därför.

Har varit skönt med helj.
Vi börjar bli en liten familj,, Nova börjar visa intresse för M , vilket känns väldigt skönt :)

Var ute och gick förut och så klart så öppnade sig himlen ..
Tråkigt. Men vad mer kan man förvänta sig av en svensk sommar nu för tiden !?

Nej jag återkommer nog imorn,, ska shoppa med Sandra imorn :D
Ska bli kul :)

Ha en mysig kväll alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: