>

Elsas Mode.


Kollade nyss in Elsas Mode på webb tv:)
Såg 3 avsnitt så antar att jag gillade serien :)
Den var ganska mysig ! 

3½ + av 5 får den av mig !


Kan inte se hur många besökare jag har ,,
nått är fel i den mallen jag använder ^^
Aningen störande , byta YES!

Ska,, måste snart fixa i ordning mig och lillstrumpan
och bege oss ut i regnrusket.
Ska ju träffa kära kusin över en fika:)
Man får ju passa på när man är på samma ställen!

Måset nog gå in på H&M en sväng i stan,, är ju klubbdag idag .
Kankse man ska passa på att köpa nått fint till sig själv eller nån juklapp kanske !?

8 dagar kvar till Ullared.

Ha en bra dag alla !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja usch vad den lilla tanden ställde till det, puh!Är mer eller mindre helt slut i huvudet av att bara sitta hemma i 3½ dag. Det är inte hälsosamt! Och självklart är det galet synd om Wilde, han har det värst men jobbiga dagar har det varit. Idag har febern gått ner så han har normal temp men han gråter och gråter. :(



Och vet du vad? Jag tycker exakt samma sak om dej. så glad att ha dej ska du veta! :)



Ja snart är det lördag igen, uhu denna helgen kan lika gärna kvitta och hoppa till nästa istället ;) Känner också att affärerna flyter lite mer nu, ska försöka bli av med en hel del till nu innan så man har lite pengar utanför Gekås.

2011-11-25 @ 20:29:42
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hittade du nåt kul på HM förresten? :) MÅSTE jag ju fråga!

2011-11-25 @ 20:30:48
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: