>

Min helj.


I fredags packade vi in oss och unge och en massa packning och åkte till stugan.
Mina kära syskon och en pojkvän var också med samt pappa & pappas nya + 2 söner med .
Det var fullt hus kan man säga.
När vi kom fram till stugan så upptäckte vi,jag & M, att vi hade glömt våran packning hemma ^^
Inte Novas då som tur var men alla våra ombyten och allt stod kvar i väskan hemm i vårat sovrum,
så på lördagen fick det bli en tur till shoppingcentrat i Töcksfors för att införskaffa lite underkläder och sånt.

Allt som allt vra det en bra helj,, var jätte mys att få träffa familjen lite.
Synd bara att det var sista heljen innan våren som vi kan åka dit.
Stugan ska tydligen "stängas ner" under vintern..
Vet ni hur mysigt det är där då !?!?
Super mys:(

"Dom" hade rensat lite i ett annat hus där uppe så jag blev
ganska många pepparkaksformar och knäck & muffinsformar rikare :P
Gissa om jag längtar efter lusse&jul-bak !! 
Är överhuvudtaget välsigt sugen på att baka nått så får nog ta och göra de
nån dag nu.
Har en massa rosa & grön marsipan som jag måste göra slut på.
Kankse skulle göra cup cakes med marsipan dekorationer på!?
Ja vi får se.

Novis badar "balja" i stugan.
Hon tyckte om det iaf :)

Novis nya fina dress :)
Kunde INTE låta bli att köpa den .


Nu ska jag ägna mig åt tvn till 100%, Svenska hollywood-fruar.

Ha en jätte mysig kväll alla!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: