>

Byta, Slänga, Spara, Rensa .


Här blev det inte städat igår minnsan.
Ska göra det idag istället.
Ska börja direkt jag slitit mig här ifrån..
Känns hur segt som helst.

Ska börja i källaren med, 1 påse med saker ska jag
ha med mig in till stan , Solareturen, imorn iaf.

Tänkte gå in där och kolla efter verktyg jag kan ha
när jag ska baka.
Jag kom på igår att man faktiskt inte måste köpa allt nytt och
att en del verktyg kan man ersätta med andra osv.
Ska kika efter en burk/låda som jag kan frakta cupcakes i ,
en mindre kniv eller nått spetsigt som jag kan "rita" linjer i marsipan och sånt,
tårtspade, och lite annat kul :)

Ska baka cupcakes imorn eller dagen där på.
Tänkte baka och ta med till mammaträffen på torsdag :)
Ska bara hitta nått kul recept, funderar på att göra morotskaka
fast som muffins/cupcakes istället :)
Är lite sugen på att göra vanliga vaniljmuffins med polly summerberries fluff på.
Vi får se vad det blir, ni får också se sen när jag gjort de ;)

Nej nu måste jag sätta fart om det ska bli nått gjort här idag ..

Ha en bra dag alla !



Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: