>

Det är inte sant.


Gjorde en fasansfullt kul upptäckt igår kväll när vi kom hem ,

Skulle gå upp i vårat sovrum och hämta nått och blev ståendes i dörröpningen av nån
anledning, och då såg jag att tapeten såg konstig ut på ett ställe.
Gick fram och kände på den och den var BLÖT !!
Vattenskada i sovrummet ....
KUL.. med mögel också,, så det har nog varit där ett tag.


Så nu har vi knött ihop oss i 1 sovrum alla 3 ..
Står saker överallt.

Det tar aldrig slut med elände..



Vet inte om jag skrev här om dagen att vi hade köpt banangröt
till Nova!?
Men iaf det gjorde vi och yum yum vad hon tyckte det var gott !

Min snäcka ♥ Det är du som gör det värt att fortsätta kämpa♥
 
 

Nu ska jag gå ner och käka lunch, mongoliskt :P

Ha en bra dag käraste läsare !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: