>

God kväll.

Ja god kväll kära läsare !
Så fastnade jag här ännu en kväll.
Sa till mig själv förut när jag stod och lagade mat
att jag minnsan INTE skulle sätta mig här sen.
Men sen kom jag ju på att jag inte hade bloggat så då ändrade jag mig till
att jo men blogga måste jag ju och jag göra bara det
sen stänger jag ner.
Men när jag fått på datorn och tryckte upp internet så
kom jag ju rakt in på min facebook,,
hade visst glömt att logga ut förut.
Hade aviseringar så kart och där var det kört..
Nu sitter jag här änfast det var en timme sen jag satte mig,
började precis blogga^^
Det var ju det enda jag skulle göra ..
Åh.
"Hej jag heter Emelie och jag är internet beroende"
Men jag rättfärdigar det med "vem f*n är inte det" ;)
Ska försöka få nått gjort här hemma imorn.
Har stått stilla ett tag nu,, har inte alls haft
nån ork att plocka och greja..
Behövs inte så mkt just nu för att modet ska sjunka.
Det är ju så det blir av för mkt stress, press och dåliga saker som händer..
Men men får väll bara aceptera att det kommer att vara så
ett tag framöver , vet ju att det blir bättre ,, tillslut..
"Mamma Emelie" behöver hitta på nått kul och inte vara
bara det utan få vara bara Emelie ett tag..
Bara för en kväll,, få släppa loss lite och ha kul .
Längtar som bara den tills måndag ..
Få köra ett träningspass. Ska bli såå skönt!
Nej nu kära ni ska jag faktiskt stänga ner.
Ha en mysig lördagskväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: