>

Lördag härliga lördag.

Ja faktiskt,, även fast jag går hemma på heltid så
har jag lyckts göra lördagarna lite speciella.
Den här dagen är det okej att gå upp vid 8.00 istället för 7.00,
om Nova tillåter förståss, vilket hon för det mesta gör :)
Och jag behöver inte göra nått speciellt under dagen om
jag absolut inte vill.
Lagar god mat och ja som ikväll är det mello, nått man kan haka
upp sig på och göra det lite extra mysigt/speciellt till :)
Ja, jag gillar lördagar, det gör jag.
Så för att dela med mig av min "händelserika" dag så
har den betsått av att bada Nova,, duschat själv, fikat med smörgåstårta
sen kaffe och mazarin, som jag har total dille på just nu!
en mazarin om dagen slinker lätt ner ;)
Inte har jag nått dåligt samvete för det heller,
för tusan jag tränar 3 ggr/veckan, gick inte upp innan
så lär nog inte göra det nu heller :)
Nej nu måste jag nog väcka Nova .
Klockan börjar bli lite väl mkt..
Ha en fin lördag alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Ronja Bäck

Emelie, När jag såg dej på gymet första gången så var det många känslor. starka minnen. därfär tårarna kom. You will allways be in my <3

2012-02-18 @ 18:41:45
Postat av: Sandra

Här var det jag pratade om förut: http://bonniershop.nu/node/16126/form?media=msn&ms=1



Känns som det kan vara värt det lilla det kostar :)



2012-02-19 @ 17:03:11
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Anja

Söt liten tjej du har:)

2012-02-20 @ 19:39:49
URL: http://bettyooop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: