>

Men börjar jag bli sliten eller.

Jo men visst det börjar jag faktiskt bli..
Mitt humör svänger och tålamodet tryter orken och lusten tryter...
Stressen ligger på max och jag försöker bara hänga kvar nu..
Bara vänta ut,, jämt lite till sen kan jag andas ut..
Men det är en liten bit kvar och den biten känns tuff.
Puh,, jag börjar bli trött...
Detta maratonlopp måste ta slut snart innan jag gör det...
Jag vet själv att jag är ute på djupt vatten,
jag borde stressa ner,, borde ta det lugnare.
Men kan ju inte göra det nu inte än,, inte innan
allt är klart då kankse jag inte orkar...
Nog om det persoliga och vidare mot det mer ytliga.
Ska till K-stad redan på måndag ,,
Shopaholichjärnan går på högvarv ,,
ska ju köpa nån fin låda/lådor som jag kan ha Novas leksaker i.
Har bara en stor just nu men det blir inge bra när man samlar ihop allt i den..
En del grejer bara försvinner nere i den liksom:/
Så ska dela upp allt i lite mindre istället :)(
Och inte mig emot eftersom det är jag som nåste införskaffa dom ;)
Hehe ;) Vet precis vart jag ska gå ;)
Ska avsluta mitt Enjoykort(träningskort) med..
Ska teckna nytt här i Säffle istället på ett super nice
gym som heter Etage5.
Längtar ihjäl mig!!
Träning är rena egobosten det!
Man kan verkligen tycka lite lite mer om sig själv
när man tränar :)
Och och och man kan moffa godis och gott när man vill ;)
Nej nu ska jag ta kvällen,, har varit och hämtat ett flyttlass idag
så är med all rätt ganska trött...
Ha en fortsatt mysig kväll alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte bra med stress, hoppas det lugnar ner sig snart! Du måste vara rädd om dej vet du :)



Fasiken jag längtar också efter träningen, så slipper man sitta och tänka att jag skulle nog inte ha ätit den där..Borde inte... Jag borde bla bla bla och hur nu tankarna går annars. Förresten får jag nog en stor Becky Blomwoood stämpel i pannan för har minsann beställt träningskläder fast jag inte ens har testat att träna än. ;)

2012-01-22 @ 08:37:32
URL: http://httpmesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: