>

Far away^^

Inte mkt bloggande nu sista dagarna ^^
Har liksom inte gjort så mkt..
Packat nån låda..
Varit hemma och jäst..
Kikat några filmer och svullat massor^^
 
Badbebis♥
 
Har varit ganska duktigt idag iaf,
hjälpt till att rensa ur lekstugan som står på gården.
Passade på att plocka åt mig lite leksaker till Nova.
Ett stall med häst och massa tillbehör, (till Barbie).
Och sett med skedar,fat,kanna,muggar,bestick m.m i hårdplast.
La allt i en låda som ska ställas ner i förådet.
Barbiegrejerna får allt vänta några år och det andra tänker jag inte heller
ta fram än :)
 
Spanien närmar sig men gymmet är längre bort än någonsin :(
Ska verkligen försöka skippa all skitmat o dyl. + promenad varje dag
fram tills dess så kanske man är i lite bättre shape...
Mår på riktigt dåligt över min kropp just nu..
Allt är bara sladdrigt och äckligt :(
Men men inte mkt att göra nått åt...
 
Tack o hej leverpastej!
 
 
 
Ha en mysig kväll!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: