>

Nu blir det så!

Åh ska fatta mig mkt kort..
Enda anledingen till att jag ens gör detta nu är
för att jag inte gjorde det igår..
Är dödens trött
och påväg att krypa ner i sängen !
 
Jag och Nova har varit på kalas/fika idag hemma hos Sandra som fyller år :)
Var kul att ses , blir ju inte så ofta just nu :/
Men men så är det,,, hon har fullt upp med jobb och jag 
andra saker..
Men hon har snart semester så då får vi allt hitta på nått skoj !
 
Ser fram emot våran flytt..
Eller ja både och..
Kommer bli fint där men kommer sakna att ha familjen så nära
och att bara kunna öppna dörren direkt på morgonen,
låta den stå öppen hela dagen.
Gå ut i fula kläder, osminkad och ofixad.
Ta med Nova ut på gräsmattan och leka och greja ..
 
Jaja nu ska jag sova!
Handla imorn, bunkra upp för en regning helj :P
Massa gott att tugga på och lite nya filmer :D
 
 
God natt sov gott hörs imorn!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår, var kul att ni kom :)

Svar: Det var så lite så :) Var kul att ses !
Mli

2012-07-06 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: