>

Mârten i sista sekunden m.m !

Javisst det var visst markand i stan idag ^^
det hade jag totalt glömt bort.
Fick reda på det 9 imorse så det blev en sen tur
in men men gjorde inte så mkt.
Mindre med folk och mindre saker att kolla på.
Är inte direkt intresserad av så mkt ändå.

Fick tag i det jag ville,
godis till mig :P
Och en "blong" till Novis :)

Min lillasyster(Evelina) älskar munkar
och snäll som jag är så köpte jag med
2 st jätte goda donuts till henne :)
Gissa om hon blev glad ;)
Ångrar faktiskt lite smått att jag inte
följde med ut och festade idag.
Tror det är grymt drag i stan faktisk..
Men men inte mkt att jämra sig över nu ;)
Är gott med cola, jordnötter och marknadsgodis med :)

Har ont i min kära halva tand igen.
Är väll resten som ska trilla ur nu:(
Tänk att man är så rädd för att gå till
tandläkaren så man hellre låter tanden trilla ut^^
Sjukt..
Ångrar mig nu i efterhand men nu är det inte ens
en halv tand kvar, lite väl sent att försöka rädda den...
Som tur är så är det en tand längre in iaf..
Men ändå,hur kan man medvetet låta det gå så långt !?
Bannor till mig själv!

Sov gott!
Det ska jag göra, snart iaf!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: