>

Pain, sleepy sleepy Nighty Night ;)

Åh pain pain pain in my tand eller nä
det är inte tanden som gör ont, det är bara orsaken.
ont gör det i allt runt om..
Men men treo är väll en bra vän för tillfället..

Undrar om Nova tyckte det var för ljust förut ;)
Här förbättrar vi inte våra sovrutiner utan
lägger till ännu mer ovanor ^^
Jaja kommer en tid när det är dags att ta tag i det med..
Just nu somnar hon bra i vagnen och absolut inte i sängen
och om jag någonsin nån gång ska få några minuter över
till mig själv och allt annat som måste göras
så får det duga med sånna här lösningar ibland ..
Fråga mig inte varför jag var tvungen att förklara mig.

Dags att krypa ner i sängen.
Hoppas både jag och Nova sover
bättre inatt än förra natten..
Ska upp tidigt imorn och åka till k-stad,
Nova ska på sitt första tandläkarbesök:)
Ska be dom flytta över henne till Säffle efter imorn..
Kände att det var lika bra att få detta första mötet överstökat före.


Diska-hänga tvätt, sen sova!
Fråga mig inte varför jag gör det så sent ^^
Så god natt gott folk !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: