>

Bättre sent än aldrig!

 
Ja men visst så äre.
 
Har egentligen inge lust att sitta här alls.
Mest pliktkännslan som befaller mig. ;)
 
Och måste ju faktiskt nämna det underbara faktum att 
Ullared is very soon happening!!
Wiie :D
2 dagar kvar, egentligen kan vi säga 1 dag,
eftersom klockan är så mkt.
 

Nova har haft ledigt från dagis idag, precis
som varje onsdag.
Har varit ganska krävande.
Tyckte det var väldigt skönt när hon somnade!
 
Har iaf fått upp julgardiner + stakar i 2 fönster till.
Bara 1 kvar och allt annat pynt så klart ;)
Ska allt ha lite tomtar och en gran med.
 
Imorn fyller min fina mamma år♥
Blir en sväng hem till henne efter dagis,
syrran kommer dit med så tar vi sällskap hem hit sen :)
Och tidig kväll för mig, eftersom jag ska till Ullared på fredag!
Om ni missat det ;)
Idag var det "final" i Bonde söker fru.
Final får man inte kalla det kanske^^
Har följt hela sässongen.
Tyckte de flesta valde rätt för en gång skull.
Grattis till er och lycka till.
 

Älska vinterland♥
God natt!
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: