>

Jag har fuskat!

 
Yes,nu har jag gjort det!
Fuskat alltså, putsade 3 fönster förut och
fick upp julgardiner och stakar i dom med :D
Hur mys som helst, och det bästa är att jag är 3 fönster
till som ska bytas i :)
 
Köket.
Sovrum.
Det ser så tafatt/naket/kalt/stelt ut på nått sätt när man fotar, 
det ser hur bra ut som helst irl.
Bytt i Novas rum med, men hon sover så
det får ni se en annan dag ;)
 
Snön bara vräker ner ute.
Tyvärr är det för blött så blir bara en enda sörja på backen:(
 
Har en mega disk att ta hand om...
Gäller bara att ta tag i det...
Suck.. Suck.. Suck..
Ignorera, hade varit lättare om jag suttit framför tvn.. 
Men nu gör jag inte det utan sitter här, och datorn har jag i köket.
Så bakom ryggen står den och lurar nu ..
 
Nåväl, belöningen kommer efter, 
då ska jag tända några ljus, krypa upp i soffan,
antagligen kolla GG, och förmodligen
med all säkerhet intaga choklad och julmust.
 
Ullared♥
3 dagar kvar!
Pirrar skönt i kropppen ;)
Shopping shopping shopping ekar det .
Ska bli helt lovely!
 
Mysig kväll till alla!
 
Postad i: Högtider Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror att vi ser lite olika på saker och ting, jag skulle nog vilja påstå att det bara är TVÅ dagar kvar. :)

2012-11-27 @ 21:21:04
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: