>

Men jag längtar ihjäl mig!

 
Äntligen ska Nova till dagis imorn !
Tror både hon och jag behöver det efter
att ha gått och trampat på varandra dygnet runt i en hel vecka. 
Tålamodet är inte på topp just nu och
Nova har myror i kroppen- en dålig kombo.. 
 
Fredagen- vad gjorde jag/vi då !?
Städade nog, iaf började, och var iväg och handlade lite.
Annars lugnt.
 
Lördagen- Gjorde klart städningen. Var med
Amola på
PartyLite-Homepparty på kvällen. 
Mkt fint men dyrt. Köpte lite teljus med 
svin goda dofter ! 
Ingefärs Pumpa
& Svarta Körsbär.
 
Lovley!
 
Söndag- Tvättat sen 7.00 imorse, knepet, ladda kvällen innan
och använd fördröjd start ;) Gick hem till mamma/mormor
runt 14-tiden och spenderade några timmar där,
fikade och myste:)
 
Sägs att det är snö påväg !
Härligt , hoppas det kommer lagomt till 1:e advent.
Som jag verkligen längtar som ihjäl mig efter!
Och en till sak, Ullared!!
5 dagar kvar!!
 
 
Kika film eller GG nu!
 
Ha en bra kväll!
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är det bara 4 dagar kvar!! :)

Svar: JA och vi längtar som fasiken !!
Mli

2012-11-26 @ 06:51:33
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: