>

Today is all about- 2 things!

 
Nr. 1 Mamma fyller år!
 
Nr. 2 Förbereda allt för Ullaredsresan imorn!
 
Åh är så mysigt att det snöar ute!
Och dessutom har det frusit med så
den snön som kommer nu är torr och fin och lägger sig :)
Hoppas det håller i sig!
 
Håller på att stressar som en tok.
Tänkte försöka hinna så mkt som möjligt medans
Nova är på dagis. 
, Ska förbereda inför Ullared med allt som ska vara ordnat tex.
kläder att ha på sig, plocka fram lämplig väska, 
lägga ner pengar och annat viktigt i den.
Ska handla inför heljen, vore skönt att slippa sånt 
efter/lördag.
Har mkt annat att göra ändå.
Frossa i alla fina Ullareds skatter ;)
Julpynta mera, ha mys/gardinstrykning/julfotografering av barn- fika
med Sandra och Wilde, förste advent-skyltsöndag!
Så full rulle.
 
Har inte så mkt tid på mig idag heller för den delen.
Ska gå hem till mamma och gratta henne när Nova slutar.
Syrran kommer dit med så myser vi där en stund och 
sen går/åker vi hem till mig, för hon ska ju
passa min söta dotter imorn:)
 
Tack, du anar inte hur mkt det betyder♥ och hur mkt jag behöver 
den här stunden av egentid och dessutom få göra det roligaste- Shopp till i drop;)
och som toppen på allt tillsammans med riktigt fint sällskap!
Så tack Icka♥ för att du passar min dotter♥ hela dagen
så jag kan göra detta!
 
Novas rum:)
Tv-rumsdelen.
Inte helt nöjd, lutar åt att köpa 2 stjärnor på fot
att ha i dom fönstren istället för stakarna.
Känns lite tomt på nått sätt.

Dags att återgå till reallity!
Tiden springer nämligen iväg^^
 
Ha en bra dag!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: