>

It Was supposed to be . . .

The happiest moment ever. . But u took that away. .
För det är jag bitter. . fortfarande. .
Kommer aldrig förlåta dig. Förhoppningsvis lär jag mig accpetera 
det,, för min egen skull.
Novas födelsedag närmar sig. På onsdag fyller hon två år min fina fina tjej Hoppas bara hon är pigg tills dess.
Hade 39.8 i feber igår kväll men ikväll låg det på 38.6 iaf :-)
Ska sätta mig och skriva ihop en utvärdering om praktiken till min (fd) lärare nu.
Skulle egentligen varit inne i fredags men som vanligt, småstressad och glömsk.
Så blev det inte av..
Men men bättre sent än aldrig ;)
Förresten Nova tappade sin drickmugg rakt på min lilltå förut...
Den tån jag gjorde illa/bröt/ fick spricka i or what ever, gjorde så
himla ont.. Och nu är den öm igen^^ Så som den var då sist fast utan 
det blåa.. Hehe otur ;)
Håll tummarna för att Nova är feberfri imorn och jag med.
Ha en mysig kväll!
Postad i: Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sandra

Äntligen har du bloggat igen, välkommen tillbaka :))

2013-04-30 @ 23:15:25
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: