>

Alltid Påväg.

Påväg för att hämta Nova på dagis.
Idag gjorde hon första dagen efter ca 2 v . julledighet.
Kan bara säga att jag uppskattat min barnlediga tid!
Tror nog Nova har haft det bra och kul på dagis idag med.

Har påbörjat fortsättning av projekt städa bort julen.
Hunnit med att stryka och byta gardiner i Ns rum.
Plockat och packat ner alla julprydnader m.m.
Bytt duk på tv-rumsbordet.
OCH gissa vad!
Yey fick sms förut att jag har paket att hämta ut fram Ellos!!!
Nya gardinerna har kommit :-D

Blir till att hämta ut dom sen när jag ska till Ica och handla!
Ska försöka byta i ena delen av lghtn idag iaf :-D


Nova har gjort på dagis. Mammas duktiga tjej de <3

Ha en bra em !
Mli
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: