>

När lugnet

Nova sover. Jag ska sätta mig i soffan i lugn och ro, slå på en film och bra varva ner.

Kollade på Magic Mike igår.
Har ni inte sett den så se den!!
Lots of eyecandy ;-) Tycker helt klart den är sevärd.

Hot or What ! Han är huvudroll i filmen.

Imorn ska Nova äntligen på dagis igen efter 2 v uppehåll.
Hon har varit allt annat än rolig sista dagarna. Rastlös och understimulerad är bara förnamnet.
Så blir nog skönt för både henne och mig att få återgå till vardagen.

Fick inte några gardiner i förra veckan så hoppas på imorn!
Är grymt sugen på att plocka upp mina fina nya lampor, om ni missat det Hehe ;-)

Nej tack och hej leverPastej, ha en mysig söndagskväll !
Mli.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: