>

Wish ya all!!

Happy New year fellas!!

Kändes som en lättnad att få ta bort den gamla kalendern och hänga dit en ny fräsch med oskrivna blad!
Ska bli spännande att se vad som kommer fylla dom tomma rutorna och mina dagar:-)

Ser fram emot 14/1-13, då börjar jag äntligen utbilda mig. Inom något jag verkligen verkligen vill! Efter snart 4 år av olika värdelösa arbetslös insatser så har jag äntligen kommit ett litet steg fram! Så hejja hejja mig!

Önskar mig lite kärlek under detta år.
Skulle vara mysigt att hitta en fin och snäll man att dela livet med.
Har inte bråttom men börjar kännas lite ensamt och saknar den där härliga "crazy in love" känslan;-)

Egentligen det jag vill ha ut av det nya året är en mer possitiv anda än negativ, att det possitiva överväger det negativa, önskar att få må bra psykiskt, hitta tillbaks till mig själv ch bli stabil. Och framgång på jobbfronten och i kärek.
Låt kanske mkt men har ju ett helt år på mig;-)

Ska börja spara till ny utlandsresa nu i januari tänktw jag.
Vill se mer:-) Kroatien och Grekland står just nu på min "önskelista".

Jag fyller 25 år i år, 20/4-13.
Shit redan! Vad fort tiden går. Ännu fortare när man fått barn.
Och Nova fyller 2 år 1/5-13! Herregud! Min lilla tjej är inte så liten längre, mammas hjärta <3

Var en lugn afton igår kväll. Jag och Nova blev bjudna på 3-rätters hemma hos mamma och Tommie:-) Käkade gott och åkte hem runt halv tolv.
Nova slocknade direkt! Själv kollade jag på alla raketerna en stund.

1 fördel med att ha barn- slipper bakfylla idag.
1 fördel med att bo i stan- behöver inte köpa/skjuta egna raketer. Räcker gott och väl med alla andras;-)

Lizzy på julafton, älskar att öppna paket;-)

Ha en bra dag!
Mli
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: