>

Message to the World.

Ja vet inte riktigt va jag har att meddela världen idag.

Kan väll skryta lite om att jag varit lite duktigt o slängt ihop en egen äpplekräm m. kanel nu så här på kvällskvisten ;)

Gjord på jätte goda äpplen från mammas trädgård :) Blev yum!

För övrigt har dagen varit sig lik bortsett från ett möte som var mindre kul men ack så nödvändigt.
O en tur till Mamma/mormor efter jobb/dagis :)

Spöregnar ute just nu, ganska skönt o sitta uppkrupen i soffan m. filt, tända ljus o lite cheese o kex ;)

Anar något som jag anat många ggr förut. Får väll se om jag har rätt även denna gång....
Only time Will tell.

Snart dags o byta soffan mot sängen. Sov gott!

Mli<3
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: