>

Dagen som började bra men gick snett ändå!

Vakna imorse och kände,, gud va gött idag har ja ingen ångest och mkt energi..
fan va gött idag ska ja passa på o få gjort en massa saker när jag har orken till det..


men ja som vanligt!:o på eftermiddagen ja då börjar denna jävla ångetsen o oron infinna sej IGEN..
är så himla trött orkar inte må så här..
o inte en ångest dämpande medicin får man heller..
nä plågas ska man..
det är bara o självmedicinera..
vad fan ska man annars göra:S

jaja kan ju faktiskt berätta att jag fått lite bra saker gjorda idag med:)
fick iväg sv uppg till min lärare känns skönt..
har iaf börjat..
nu är det bara denna jävla samhällskunskapen som ska påbörjas..
eller ja det skulle den väll redan ha gjort..
ska va klar med den till veckan...
uhh

snälla kan inte nån ta bort min ångest för ja orkar inte med den...
funderar på o börja äta mina antidepp mediciner igen..
men är livrädd för o börja med dom igen ju...
äckliga effexorn går man bara upp en massa av...
och då måste jag va fet på köpet också...

så blir jag så himla uppåt dom 2 första veckorna..
så ja e ju helt slut sen o då blir det depp igen...
det sista när ja åt effexorn så "vågade" ja inte höja den för ja visste inte om ja orkade med o va så på topp blir nästan manisk och allt är frid o fröjd, jag äger världen o har aldrig mått bättre!
Och säger ja till allt och sen när verkligheten kommer ikapp dfå blir det panik!
och då försvinner jag från världen och stänger in mej i min äckligt kvävande bubbla..

jaja nog om detta..
känns som  ja bara klagar över detta hela tiden...
känns så hm ja emelie lägg bara nert!
så känns det...


Va tvungen att ha Nått fint i allt fult!
taget i spanien för nått år sen..
Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har lyckligtvis inte gått upp i vikt av min medicinering, men jag förstår att det måste vara jobbigt :(



Har du funderat på om du kan vara bipolär? Bipolära patienter blir ofta väldigt uppåt när de börjar med antidepp (och när medicinen börjar verka så försvinner vanligtvis känslan). Om du är bipolär kanske det hade fungerat bättre för dig med stämningsstabiliserande medicin?

Men jag vet inte, det var bara en tanke...



Kram

Postat av: Josefin

Jag har lyckligtvis inte gått upp i vikt av min medicinering, men jag förstår att det måste vara jobbigt :(



Har du funderat på om du kan vara bipolär? Bipolära patienter blir ofta väldigt uppåt när de börjar med antidepp (och när medicinen börjar verka så försvinner vanligtvis känslan). Om du är bipolär kanske det hade fungerat bättre för dig med stämningsstabiliserande medicin?

Men jag vet inte, det var bara en tanke...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: