>

äntligen fredag= god mat och en öl:)

Ja nu är det fredag igen:)

Dagarna går väldigt fort tycker jag:)
Ju äldre man bli desto snabbare verkar det gå också:)'

Annars har väll min dág varit bra:)
tvättat nån tvättmaskin på förmiddagen och sen bar det av till säffle:) 
Handlat mat för heljen,, och tog en solning när jag ändå va där också:)
va ett tag sen jag solade så kände att det verkliegn var på tiden:)

Ska snart börja med maten,, potatisgrattäng och kött blir det,, och en eller kanske två eller tre öl finns med på menyn med:)

Det blir första ölen på ca 3 månader:)
Så duktig så:)

Hämtade nästan alla blommor ifrån min lght också:)
så nu har jag fyllt nästan alla fönstren här hemma:)

Det gör så himla mkt att få lite blommor uppe:)

ser genast mkt hemtrevligare ut:)
Både innifrån och utifrån:)

Nej jag kommer nog in senare och skriver om vad kvällen har erbjudit:)

nu har jag inte tid längre:)

Ha en mysig och fin eftremiddag/kväll:)

Det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: