>

eftersom jag

Sitter långt ute i skogen så tar det år och dar att ladda upp bilder så tänkte göra det när jag kommer hem igen:)

Kvällen igår var jätte fin:)
Prova äta pinnekött igår,, nånting norskt tror jag det är,, fårkött..
Det var jätte gott,, faktiskt:)

Mina julklappar: Hårtork,, slavade bort min gammla för ett bra tag sen:S
                         : Elvisp,, önskade mej det,, behövligt eftresom jag gillar att baka och så:)
                         : Adidas gymbyxor,, gör snygga, fick av Micke
                         : Örhängen och 500 kr,, av mickes mamma:) verkligen  jättesnällt!!
                         : 500 kr av mamma och tommie
                         : TREsseme shampo+balsam:) gör bra är det tycker jag iaf:)
                         : Hjärta som det stod : du vet väll att du är värdefull, på. Av min minsta lillasyster:)
                         : Ljuslykter som man hänger upp,, jätte fina,, fick av min andra syrra:)
                         : chokladhjäran:)
                         : Tofflor,, gör söta:)
                         : GymKort,, också av sötnos:)
                         : Pyjamas,, gör sött också:)

Ja tror det var det jag fick:)
Super bra julklappar:)'


Idag har jag inte gjort mkt alls,, sov tills !!! 13.30 !!!.. 
Sen har det mest varit mys framför tvn,, går ju en massa filmer hela tiden,, jätte mysigt:)4
Snöat hela dagen har det gjort också,, börjar bli en del nu:)
Var ute och gick en halvtimmes promenad förut med ,, jätte skönt att få röra på sej lite och få lite frisk luft:)

Längtar som bara den tills veckan,, då blir det shopping!!
Ska köpa 1 par gymskor,, en tröja och ett par nya jeans..
det är det jag har planerat iaf:P

Nu orkar jag inte skriva mer:)

Ha en fin kväll och hoppas alla som ska ut och festa får det kul:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Försökte skicka God jul hälsning till dej på julafton men det gick inte, bytt nummer igen?

Kram

2009-12-26 @ 16:48:30
URL: http://mesandra.blogg,se
Postat av: Mli

Hejsan och god jul lite i efterskott:) Ja det har jag nog kanske gjort:S hehe tycker att jag har haft detta nr gör länge jag men kanske inte:) Mitt nr är 0709814132,, halebop har jag:) du kan väll radera detta när du sparat nr:) kram!

2009-12-26 @ 19:12:07
URL: http://mesandra.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: