>

Ett tag sen och nån vecka senare

Sitter med ett pyttelitet sår på fingret som vägrar att sluta blöda.. störande..

Ja,, lite onödig info:)

Var ett tags en jag var inne nu..
Allt går ju så himla segt... Skulle ha fått min dator för länge sen men,, Ja jag vet inte vad som hände :S

Skulle ha varit hos läkaren i morse.. fick gå upp vid 06.00(gör tidigt!!!) och göra mej iordning för att ta bussen..
Meen när jag satt på bussen så bara åkte den åt helt fel håll ju! Jag hade gått på buss 700 ist för 800.
Och den bussen brukar aldrig komma samtidigt som den jag skulle åka med ..
men idag gjorde den så klart det..
Så hamnade i grums av alla ställen fick gå på en 801 buss därifrån och den går bara inne i vålberg så jag fick gå av där nere och gå hela långa backen hem igen.. och detta va sju imorse..
Snacka om att jag inte va glad då!!
Missa så klart läkarbesöket också,, så nu får jag vänta tills på tisdag och då SKA jag gå på rätt buss..


Ja det var min morgon det..

Har varit fram och tillbaks till Åmål en sväng med,, Pappa ska köra nån fin tur så han behövde sina finskor, som råka hamna hemma hos mej när vi kom från Finnspång..
Va förövrigt där igår,, men pappa trodde att skorna låg i hans garderob så hmm ja..


Ska åka in till Kstad sen och gå på bio med sötnos,, han har ju fyllt år :)
Så vi har haft lite besök och jag gjorde tårta till han och så:)
Mysigt:)
Hehhe





Jaja nu ska jag ställa mej och diska innan micke kommer hem..
Kanske kommer in senare,, who knows:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: