>

frukoss nu ,, sen fixa till sej:)

God morgon världen:)'

har varit vaken i iaf en timme..


Sitter och äter frukost nu,,vilket består av kaffe,, linfrö olja och en proteindrink.
 
Kanske inte den finaste frukosten,, men är inte hungrig på morgonen alls,, så jag anser att detta är bättre än inget iaf:)

Ska snart sätta fart och göra mej iordning, ska åka ner till mammsen,, träffa syskonen och lämna deras julklappar.) och hämta mina julklappar också så klart:P hehe..
Lite fika blir det säkert också:)


Som ni ser så är ju lite uppfräschning och upp-piffning ingen dum ide kanske:P

Sen ska jag ta bussen in till kstad och möta älskling, så ska vi gå och köpa min julklapp..
Ett par gör snygga träningsbyxor:)
Men hitta 3 olika på intersport så har lite beslutångest om vilka jag helst vill ha..
Dom var ju snygga allla tre:)

Ja det är mina planer för idag:)

Har inte mer tid nu:)

Ha en fin dag:)
det ska jag se till att ha iaf:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: