>

Lucia:)

Fortfarande gör kallt ute:)
Lite mysigt när det glittrar i gräset och trädena är vita:)

Har varit inne i K-stad en sväng,, lämnade in filmerna som vi hade hyrt och handlade lite mat:)

Sen är det ju lucia idag:)
Det hade jag glömt bort helt jag:)
Hur man nu kan göra det:)

Men vi gick och titta på när värmlands lucia kröntes på stora torget:)

Det var mysigt med luciatåg, alla sånger och lucian kom med häst och vagn:)

Jätte synd att jag inte hade kameran med mej..
Tog några bilder med min mobil,, lägger in nån bild iaf,, men kameran på mobilen är helt totalt ur kass! Verkligen,, så det syns inte så himla bra,, men ja, jag lägger ut dom iaf:)



 Torget i K-stad i väntan på lucia:) 



Lucia med häst och vagn- påväg till torget:)


Lucian på scenen på stora torget:)



Nu ska jag nörda lite på facebook,, sen är det mys och tvn som gäller:)

Ha en mysig kväll:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: