>

nån film senare

Har inte varit inne och skrivit på hela dagen..
Har inte haft så mkt att skriva om idag..

Har inte gjort nått speciellt på hela dagen,, mest tagit det lungt.
Varit ute och gått en promenad,, grejat lite här hemma,, tvättat 2 masikner med tvätt..
och nu på kvällen har det hunnits med två filmer: Natt på museumet 2 och en johan falk film.
Båda var helt okej.

Ja det är väll vad min dag har innehållit.

Va ju på bio igår: Luftslottet som sprängdes,, den var bra, kan verkligen rekomendera hela trilogin!
Alla tre filmerna är verkligen bra!





Nu ska jag ta kvällen och det innebär att även datorn ska göra det med:P

Natti Natti

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Jag Älskar tjejen i filmerna ! jag vill vara som henne. Satan va cool o hård hon e .

Så ska jag bli : )

2009-12-15 @ 19:39:37
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: mli

hehe ja hon är jävligt rå:)



2009-12-15 @ 20:09:39
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: