>

Nu ska här städas!!

Japp stor städning på g här nu:)
Skönt aha det
fräscht och fint när vi kommer nästa gång:)

Har små panik för en del grejer,, vet inte om jag ska skriva vad det är men hmm..
nej ja låter det va oskrivet,,

Men jag vet inte vad ja ska ta mej till,, skaker ska helt plötsligt börja ändras och vad har jag att säga om saken? kan jag säga nått?? har jag rätt att tycka nått??

Jag vet ju vad jag vet,, men jag visste inte  vad jag gav mej in på,  och att det skulle ändras..
Eller det kanske bara är jag som är ett cp:s och bara ska acceptera att skare är som det är.....

Hmm ja dettta låter bara skumt ser jag..
Men ja skit i det jag nyss skrev,, små panik har jag för en del saker iaf..


Annars så har  jag inte hunnit gjort så mkt idag,, suttit vid datorn en sväng,, druckit kaffe öch ja det är väll det jag gjort:)

nej har inte mer tid nu..
Ha en fin dag,, det ska jag försöka ha..
 
                            



Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: