>

Så himla trött!!

Mm vet inte om jag har så mkt att skriva om idag,,men är dödens trött,, helt slut är jag..

Men det är snö ute:) Det är ju jätte mysigt:)
Och så är det ännu mysigare med all utebelysning som folk har satt upp:)

jaja har varit och provtränat på Enjoy i K-stad idag:)'
Har velat börja gör länge nu,, så tog tag i saken och teckande ett 12 månaders avtal där också:)

Men det verkar vara jättebra där,, jätte trevlig och bra personal:)

My Enjoy membership-card:P


Mm go linfrö drink,, not:P men bra för magen är det iaf:)


Hemma , taget från altanen tidigare idag:)


Också hemma från altanen tidigare idag:)


Taget från samma som ovan fast nu på kvällen:)



samma som ovan,,en söt misse har knallat runt på altanen:)




Nu ska jag och sötnos mysa med film och glass:)

Ha en mysig kväll,, för det ska jag ha iaf:)

Mli
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: