>

Skottat massa snö,, trött som bara den:)

Ja va tvungen att skotta snö förut,, gick ju inte att komma fram annars..
Skottade på altanen också,, när jag klev ut där gick snön till knäna på mej..
Men va ju tvungen eftersom vi röker där:)

Annars vad jag gjort idag??

Varit en sväng i säffle,, träffade mamma och fick en julklapp.
Va och hämtade ut wiit:D
Sen har jag tvättat säkert 4 tvättmaskiner,, och diskat..
Vad har jag mer gjort??
Tror att det var allt..
Räker mer än väl känner jag,, är super trött nu känner jag..
Så får bli kvällsmat sen lite tv och sen sova..


Mina julklappar:)


Mina snygga träningsbyxor,, fick av micke:)


Lite extra klirr i kassan:P


Inhandlad på rean för 150 kr:) BikBok


köpte på rean 48 kr på cubus:)


mina snygga nya gym sko,, köppte på sportringen outlet,, 599 kr :)


Nej nu ska jag stänga ner datorn för idag..
Hoppas alla får en fin natt:)
Det ska jag försöka ha..

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: