>

Fredag Till Söndag

Fredags vart det lite party..
Med Malin, Therese va förbi o tog nån öl med oss också:)
sen blev det harrys
o Ja sprang runt o tyckte att ja va bäst liksom..
Jag tyckte ju det då också:)
Men hade jätte trevligt iaf:)
Malin, vi0 kan allt röja som ingen annan kan:) 

Lördagen gick verkligen i bakfyllans tecken..
sov o mådde hela dagen..

O idag har jag faan varit lika sleten o trött med...
haha en börjar bli gammal tror jag:)

Irriterar mej fortfarande på att andra ska bestämma..
Just nu har ja lust att få min dom omvandlad till fängelse..
det skulle va lättare o kortare
ja vet kasnke är lite knäpp..
Men orkar inte om dom ska krångla o sätta massa dagisregler som inte ja har nån lust o va med på...
emelie 4 år

Nu blir det snart sängen:)
Men först ta en Cigg med malin:)
Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Haha ja de kan vi allt de! ja e Bakis än! haha



O neee, inte omvandla nått här.

Ja ska att snacka dit rätt sen : P



Kraam

2009-06-07 @ 22:09:38
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja de kan vi allt! ja e bakis ÄN! Fy. haha



O nej, inget ska ändras här nu. Jag ska att snacka dig rätt sen : P



Du får skynda dig nu, ja e rööök sugen : )



Kraam

2009-06-07 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: