>

Nu va det dags

Ja nu va det dags o skaffa blogg tyckte jag..
Har stor behov av o skriva av mej..
Så kommer nog använda min blogg till att lätta på trycket lite...
Har svårt att uttrycka mej o dela med mej av mina tankar och känslor..
Har också svårt att visa "emelie innerst inne"
Men tycker det är mkt lättare att skriva vad ja känner o hur jag mår:)
Det ja skriver här stannar här..
vill inte att nån ska ifrågasätta nått... jag skriver utifrån mej själv..
Och jag vill INTE prata med nån Irl om detta...
kommer givetvis skriva om allt spännande o allt possitivt  som händer i mitt liv med:)

Slutar snart..
ska på möte med frivården...
Hoppas dom inte ska komma o ändra en massa...
det blir ju inge bra...
senare ska ja iväg o träna...

är så himla sugen på o tattuera mej....
men har verkligen inte råd..
får väll bli ett senare projekt....
vill iaf tattuera denna eller nått liknande...
Vill tattuera denna
mötet med frivården gick egentligen bra..
men tyckte mest hela mötet va störande..
så va mest irriterad på allt han fråga o belv "emelie 4 år"
Gillar faan inte när folk ska komma o lägga sej i...
Det är så himla irriterande....
Så stör ja mej på allt jävla fett-..
ja hatar o va fet...
o så e ja så duktig o rör på mej o tränar o massa sån skit o så tjoff så har ja blitt fetare:S
va faan ska man göra då?
Det känns ju lite meningslöst o hålla på o kämpa för o gå ner när det fan inte spelar nån roll va ja gör:S
Idag är en "stör mej på allt" dag tror ja...


♥Mli

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha emelie 4 år känner ja igen.

Jag kan Väääldigt lätt blir Malin 4 år.

Men de e ok.

: )



Den tatueringen va Göör fin.

Synd att de ska kosta bara : P



Kraam

2009-06-04 @ 21:40:35
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: