>

Begravning och äntligen helj.

Ja idag har jg micke och min syrra varit på begravning.
Sorgligt och ledsamt var det,, men jätte fint hade dom gjort.
Vill verkligen sända tankar coh stöttning till hans tjej och hans föräldrar.


Annars inget nytt på tapeten..
Helj vilket är jävligt skönt.
Kommer inte klara av mina kurser i skolan..
Jag skulle behöva en hjälpresa som håller ording på tider och möten och sånt som måste kommas ihåg:S
Missa den muntliga delen i SV och den var obligatorisk.. Så nu kan jag inte få fullständigt betyg där.
Måste hinna klart med matten också,, måste göra nationellt prov i det,, och jag har noll verkligen noll koncentration till det,, jag blir bara vansinnig när jag försöker dom uppgifterna och jag inte kan.,..
Det bara kokar över.. Hatar det verkligen..

Samhällen och historian kommer jag inte hinna klart med alls..
Så jävla tråkigt! Känns som allt slit allt krångel,, stress och allt jobbigt som det har inneburit bara har varit förgäves..
Ännu ett personligt misslyckande..
Konstigt att det fortfarande gör så ont att misslyckas,, när man är så van att göra det hela tiden...
Vet inte om jag ska välja några nya kurser heller..
Jag kan ju inte gå utan inkomst hela vårterminen. och jag lär inte få nått studiebidrag eftresom jag inte klarat kurserna:/

Men men så är det....TRÅKIGT!!!

Dop i morgon i GBG.. Måste gå upp gör tidigt.. usch! 


Nu ska jag snart laga mat hade jag tänkt mej..

Em trevlig kväll önskar jag alla.

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: