>

Pluggar och pluggar,,det tar fan aldrig slut:/

M sitter på skolan,, försöker som vanligt få någonting gjort...
men ja de blir inte sådär överdrivet mkt..
Tänkte jag skulle maila hon som har hand om studiegrejset sen och boka in ett möte och se om man skulle kunna få förlängd studietid eller hur fan man ska göra..
jag kommer inte hinna klart med alla ämnen tills den 10 januari... 
det bara går inte.. 


Annars har heljen varit bra..
Har bara tagit det lugnt,, va inne i k-stad och hyrde 3 filmer på lördagen..
Det blev alien vs. monsters= gör bra tyckte jag,, gör mysig film,, den rekomenderar jag:)
                             
Sen hyrde vi nån film med nicholas cage-Knowing,, den va bland dom bättre filmerna jag sett på länge! handla om en massa katastrofer och jordens undergång.. skit bra och spännande var den!

                                                
Jo och den sista filmen var ju så klart wallander-prästen den var också bra! 
har ju sett dom nyaste hittills så måste ju se alla som kommer nu..
                                               
Ikväll börjar weeds kl 22.30 ,, älskar den serien har sett varenda avsnitt:)
gör bra:)


jaja nu ska jag fortsätta plugga,, håller på och skriver om hansan och vikingar och en massa sån skit...
hör inte till mina favoriter,,historia...


Hoppas alla har en fortsatt bra dag!
det ska jag ha!

Mli♥ 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: