>

Snart helj=mys och en massa god mat:P


                                                           


Ja snart dags att ta heljen. Har iaf lämnat in en sv-uppg. Vore himla skönt om alla uppg kunde vara som sv uppg,, då hade skolan varit en baggis:)¨

Ska på kalas imorn... men har verkligen ingen lust alls.
ska se om jag kan avboka det.. Orkar inte med en massa fulla folk och sen behöva gå runt och va artig och trevlig och svara på den ständiga frågan: hur går det för dej då? går det bra? vad gör du då? osv, låt mej va i fred! är så himla trött på dom frågorna så usch!


Okej jag är matgalen just för tillfället!
Men under heljen blir det  fläskfile igen jag vet men det är så himla gott ju:P
så lbir det potatisgrattäng till det:P
ÅH ge mej nu:P
ska nog ta lunch nu jag.. Magen kurrar,, iaf inbillar jag mej att den gör de:)


                                                     
                                                



                                                            

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: