>

Svårt att komma på rubrik :S

Trött  idag är jag..
När jag kom till säffle idag så snöa det jätte mkt:)
Gör mysigt:)
I vålberg har det inte komme nån snö alls ju..
Hoppas det kommer snart:)
Tycker det är jätte mysigt med snö, iaf den försat snön:)
Är hungrig:S eller ja mer sugen på nått, det är jag hela tiden,, extremt sugen på riktig mat
tex hemma gjorda köttbullar med hemma gjord grädd sås ,, eller lök och kött och hemma gjord fet gräddsås a la micke:) och massa potatis och sån go mat:P Åh det vattnas i munen på mej..
Har varit så där super sugen på sånt i flera dagar nu..

Beställde jul gardiner till köket för nån månad sen, fick dom igår:) är verkligen super nöjd med dom!
Gör fina ,, och söta:)


nej nu ska jag ta mej i kragen och få nånting gjort..

Ha en bra dag alla!

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: