>

Vem är du?


Det kan bara du svara på själv:)


Var i stan igår,, Jag och Micke har ju varit förlovade i 6 månader + att jag fyllt år så vi gick på bio- Alice i underlandet, och käkade på restaurang- Mongoliska:)

Bion: Tyckte alice i underlandet var jätte mysig film:)
Den var bra gjord och hade en bra handling,, men saknade vissa händelser,, men den får ett bra betyg av mej iaf:)
Hade varit kul att se den i 3D, det tror jag hade gjort fimlen ännu bättre,, men så är vi ju lite efter i K-stad och har ännu ingen 3D salong:/
Men hör och häpna,, den 7 maj kommer det även hit:)
Och gissa om jag ska gå dit då:)


Mongoliska: Är den bästa asiatiska restaurang jag varit på:)
Gillade hela deras koncept,, med god mat,, trivsam och passande inredning och "asiatisk-musik/ljud" i bakgrunden,, ja allt gick ihop!
Käkade buffe,, först plockade man det kött/kyckling/skaldjur-bläckfisk, man ville ha,, sen fanns det olika såser man kunde välja på och sen en massa olika grönsaker och ris och nudlar:)
När man har plockat ihop det man vill ha och den sås/smak man vill ha så gav man det/tallriken bara till kocken som stekte upp maten där direkt:)
Det kändes både fräscht och var fantastiskt gott i och med att man fick välja exakt de man ville ha och det var bara att käka så mycket man orka:)
Helt super,, dit tänkre jag gå igen:)


Annars idag har det bara städats och tvättats:)
Och en promenad har hunnits med också:)
Skönt att ta det lungt på heljerna,, man orkar inte så himla mkt mer när det är full fart hela dagarna under veckorna:)

Ha en mysig kväll:)
Det ska jag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: