>

VG, sov morgon och limited edition


Ja var tvungen att köpa den nya Marabou chokladen igår,, med passionsfrukt och chili:)
Först smakade det bara udda,, jag tyckte det var lite lustig kombination:)
Men sen tog jag lite till och jo jag tycker nog att den är god:)

Tyckte faktiskt att den såg väldigt fin ut-förpackninggen och reklamen- också,, så för min del var det nog det som avgjorde:D


Gjorde prov förra veckan i komunikation,, och fick VG!!!
Trodde jag skulle få IG men icke! Jag fick VG:) Är både stolt och nöjd över mig själv:)

G=24 p, VG=32 p, MVG=40 p

Så var inte så himla långt ifrån mvg:)
Men men vg är jag nöjd med iaf:)

Gjorde prov igår också i marknadsföring,, får förhoppningsvis reda på det idag:)
Är säker på att jag klarade ett G iaf kanske ett VG,, vi får se:)'


Gött med sovmorgon idag iaf:) Börjar kl 12.30 och slutar vid 14.30:)
Slapp dag:)


Fyllde år i förrgår:) 22 år:) Känner mej inte ett dugg äldre;)

Ska fira min födelsedag + att jag och micke har varit förlovade i 6 månader,, till heljen:)
Ska gå på bio och ut och käka,, ska bli myspys:)


Nej nu ska jag hoppa in i ducshen:)


Ha en fin dag i solen:)
Det ska jag:)


Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: