>

God Morgon världen!



Extremt TRÖTT och jätte seg,, har varit det hela veckan:/
Töligt som bara den,, jag gillar att vara morgonpigg:)

Igår var kaffet slut och idag är kaffebryggaren helt slut:S
Så blev inge kaffe idag heller:S
Måste kolla på den sen,, den är ju i stort sett helt ny och har
faktiskt ingen lust att ta upp den gamla och fula..
Är ganska bekvämt med timer på också så kaffet är klart när man går upp på morgonen:)


Fick två nya parfymer igår:)
En Dolce&Gabbana och en Armani-code:)
tycker båda luktar gott fast måste nog säga att jag verkligen looove D&Gn :)





Ska käka frulle nu sen fixa till mig och åka och jobba:)

Vad ska ni hitta på idag?

ha en fin dag alla:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh lyckos dej som fått nya parfymer! Vill jag också ha, måste ha nån ny snart :)

På måndag har vi tänkt kika in på solareturen när vi är i karlstad, finns det nån chans och få syn på dej då? :)

2010-08-11 @ 10:01:38
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: