>

Home at last:)



Yes nu är jag hemma i stan igen:)
Har varit en jätte skön vecka,, dock inte så bra väder:/
Och det är ju lite tråkigt,, fast det verkar bara va att acceptera att det inte blir nån
 mer sommar tror jag..


Har varit ute i skogen och plockat en massa kantareller,,
finns ju hur mkt som helst:)
Och det är så himla gott att äta:P
Ganska dyrta att köpa i affären,, så på med stövlarna,, tag med en påse och gå ut i skogen,
mortion får du på köpet:)

Frysen är ganska full nu,, fick ju en massa torsk av pappa också.
Han,syrran och några till har ju varit i nordnorge och fiskat:)
Gott med gratis fisk!

Var på bröllop+dop i lördags,, typ enda dagen det var fint väder:)
snacka om att dom hade tur:)
Det var verkligen kanon fint:)

Bröllopsklänningen var helt underbar!
Vit med svarta detaljer,, ganska långt släp och en lång slöja.
det var så fint:)
Och ni skulle ha sett tårtorna:)
dom var jätte fina och goda:P
Kan inte bjuda på några bilder än,, måste fråga dom först
att dom tycket det är okej att jag lägger ut foton på dom:)


mjo,, kan bju på den här så länge:)



Måste börja fixa till mig för jobbet nu,,
och fan har ju glömt bort att friskanmäla mig på försäkringskassa,, måste nog göra de lite snabbt nu dirket:S

Ha en fin dag alla:)


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: