>

Några fynd:)



Varje tisdag och torsdag får vi handla på jobbet innan det öppnar:)
För er som inte vet så praktiserar jag på en retur(säljer begagnade möbler m.m)som är inom Kstad kommun, vilket min praktik måste vara om jag ska kunna utnyttja mitt OSA-bidrag:) 

Jag har tänkt jätte länge att jag ska åka till IKEA och köpa sånna där tavelhyllor, vita, som jag har tänkt att ha i köket. Fast det har liksom inte blivit av:/

Men rotade runt på hela stället där borta och lyckades hitta två stycken vita precis sånna hyllor jag ville ha, fast för 5 kr/st:) Dom var i fint skick också:)


Har tänkt ut lite andra saker jag vill ha i köket och så,, och hittade faktiskt en jätte fin tavla som passade jätte bra i köket,,för 15 kr:)


Har en serie muggar,, eller ja det var 6 st muggar i samma färg och med samma mönster på från början men så har jag tappat nån och nån annan hände det nått annat med osv,, så har bara 4 st kvar,, men hittade en lika samma sån mugg på jobbet för 3 kr så var tvungen att köpa den,, hoppas att det kommer in fler sånna,, är nämligen en av mina favvisar i skåpet:)



Nu ska jag gå en sväng med vovven:)

Ha en mysig kväll:)


Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: