>

Lite höstkänsla:)



Detta är verkligen mina höst och vinter måsten:)

1. Ett glas varm oboy i ett högt latte glas, gärna med en klick vispad grädde på:P
2. En varm myskofta man kan mysa runt i.
3. Värmeljus,, massor med tända ljus i olika fina lyktor och så:)
4. En bra serie att följa, som sagt snart höst och sässongsstart för de flesta serier:)
5. En flecce eller annat mysigt material filt:)
6. Höstpromenader,, sånna där när kylan biter lite i kinderna, löven lyser i gult,rött och orange i solens strålar och man kan se detta och njuta av det:)




Nu ska jag snart laga mat,, blir pasta med ostsås, innehåll: Cream fraiche
                                                                                      blå castello ost
                                                                                      Salladslök
                                                                                      peppar & Salt  

Hacka salladslöken fint. Blanda cream fraiche och osten till en slät kräm/röra.
Låt det smälta ner i den varma pastan (väl avrunnen).
Strö över salladslöken. Bjud nått gott bröd till.


Ha en mysig kväll:)

mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uh ja det var tur att jag hittade de, hade världens panik innan vill jag lova. Vitvaror för runt 30 000 och kvittot borta.



Låter som mej, kan verkligen inte låta bli att köpa småsaker hela tiden. Blommor,tidningar,ljus,kläder osv osv. Men nu får jag köpa massa bebis saker så nu är jag nöjd och tillåten att handla ;)



Okej men annars kan ju jag och wilma komma hem till er? Så kan vi fika och gå hund promenad :)

2010-08-24 @ 09:51:44
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: