>

What´s my favourite to day!?


Sony Ericson x10 mini pro





Är hel sugen på den här mobilen!!
Tror att pro:n är bättre än vanliga,, fast tror enda skillnaden är att det är
tangentbord på pro:n.
Men jo jag tycker nog mer om den, pro:n alltså:)
Ska nog inhandlas en snart:D:D:D


Usch är hur trött som helst:S
Man blir tröttare av att vara ledig än att vara igång.

Var och handlade igår,, bara lite mjölk och ja lite sånt,
skrev en lista på de jag kom ihåg och sen fråga micke flera ggr om han visste nått
som behövdes, men han kunde inte heller komma på nått mer....
Och gissa vad som glöms,,, det viktigaste av allt,, kaffet!!
Så sitter här nu gör trött och tung och seg i huvudet..
Börjar ju inte jobba förens 10.00, ganska lång tid utan..
Men va gött de kommer bli:P
I-landsproblem...........


Ha en fin dag alla

Mli♥ 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Den telefonen är jag med Helt såld på !

Men ja köpte mig en iphone iställe : ))

2010-08-16 @ 19:05:05
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: