>

Att man kan..

Känna så stark kärlek till nån man aldrig träffat,, nån man vet finns men som inte gör så mkt väsen av sig..
Känner verkligen stark kärlek till bebis♥

Men detta medför också att jag går och oroar mig konstant för att något ska gå fel:S
Är skit rädd för det,, vill inget annat hellre än att få bebis♥
Men jag är verkligen proffs på att oroa mig utan att det är befogat,, undrar jag hur det kommer bli när bebis verkligen föds;)
Hehe vem blir hönsmamman då;);)

Ska sloäpa ut båpde mig och lillasyster till stallet för att fixa det som ska fixas där ute,, hörde att mamma tjatade på syster förut att hon gärna kunde få gå ut och börja göra iordning där,, men lat syster har inte gått ut än.
Så dagens goda gärning får bli att fixa stallet för att underlätta lite för mammsen:)


Ha en mysig kväll alla:)

Själv bär det av hemmåt lite senare:)

Mli♥ 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yes den 23 ska jag och säkert tusen andra tokar ut och införskaffa dom sista julklapparna, HÄRLIGT! Men tyvärr räcker inte pengarna till för att fixa alla innan.

2010-12-06 @ 10:54:04
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: