>

En helt okej dag:)



 Ja det har det varit,..

Började daen med att åka in till basen och hämta medicin, sen efter det kollade jag lite mera bebisgejer;)
Och eftresom jag är gravid så verkar det vara de enda som är aktullt i mitt liv;);)

Gick en sväng på stan och kollade efter present till älskling,, men vad köper man till en som redan har det mesta??
parfym,,kläder,, rakgrejer,tlfn, osv han har allt det dära..
Så jag vet inte vad jag ska ge han när han fyller år,, på torsdag:S
HJÄLP Tack!!

Födelsedagspresent-tips till sambon önskas?


Måste försöka ta tag i städningen här hemma,, det ser rent utsagt för jävligt ut..
Har en massa tvätt som måste tvättas med,, men känner bara blä... tar det senare..
Och sen sitter man/jag vid den här tiden och kommer på,, opps! jag glömde visst sätta på en tvätt förut och nu är det för sent:S

Ska mysa ner mig i sängen nu och kolla på en film tror jag,, eller tvn vi får se,, nått av det blir de iaf;)

Sov gott alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men rusta ska jag kolla, Ikea hade visst en svart sån men är nog mer inne på vit eller silvrig. Rusta ska ändå få sej ett besök den 23 så passar på då :)



Alltid lika svårt det där med presenter, jag brukar nog ge parfym och kalsonger varenda gång sen blir det alltid en stor(dyr) sak.. Annars får du ge han ett presentkort på nåt han tycker om, klädaffären eller så :)

2010-12-07 @ 10:29:57
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Hejsan, jag älskar din Header!

2010-12-07 @ 10:46:09
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är allt där jag har hittat dom så det ska spanas in samma datum som rester, hur fan jag nu ska hinna. Undrar om 23 har fler timmar än ett vanligt dygn? ;)



Humm svårt det ju, vet ju verkligen hur han är :) Men typ biobiljetter eller så då? Nån upplevelse :) Eller favorit tv serie på dvd box?

2010-12-07 @ 18:38:43
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är allt där jag har hittat dom så det ska spanas in samma datum som rester, hur fan jag nu ska hinna. Undrar om 23 har fler timmar än ett vanligt dygn? ;)



Humm svårt det ju, vet ju verkligen hur han är :) Men typ biobiljetter eller så då? Nån upplevelse :) Eller favorit tv serie på dvd box?

2010-12-07 @ 18:38:52
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

sv: heeh okej :P tack <3 läget då?:D

2010-12-07 @ 19:35:01
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: