>

En livlig:)



Ja bebis är ganska livlig:)
Känner av den, *henne mer och mer för varje dag;)
Är ganska mysigt på morgonen: direkt när jag vaknar tar jag min medicin, som ska smältas, och sen ligger jag vaken i sängen i ca 30 min,, och då är allt jätte stilla och lugnt runt omkring och då känner jag bebis sprattla runt jätte mkt där inne:) Mys♥
Längtar som bara den tills slutet av april/börja på maj!!


Är ju hemma hos min kära mor i säffle så passade på att "springa" runt på stan med Sandra idag:)
Vi kollade det som finns att kolla i lilla säffle, lindex,affection, kappahl+ nån till, och sen tog vi en fika:)
Jätte mysigt:)
Så fin bebismage hon har, Sandra,,, helt rund och fin:)


Köpte världens sötaste dress på H&M till bebis igår:)
Den är så himla sööt!
Står I♥DAD på den och så är den i jätte mysigt tyg och hmm vit;)

(lite dålig bild kanske,, men det syns ju iaf)

Nej nu ska jag följa med ut till stallet och hjälpa min syster att ta in hästarna:)

Ha en mysig kväll alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jag dog vad söt! Måste ha :) Har bodys, strumpor och mössa med I <3 mum och i <3 dad. Och nu ska jag tydligen ha en såndär också, hoppas den finns kvar den 23 när jag ska till KD :)

2010-12-04 @ 18:53:30
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: