>

Lever som på stenåldern lite!



Ja det var länge sen jag var inne och skrev:/
Datorn hemma har pajjat totalt..
Vet inte vad det är med den,, vissa bokstäver blir siffror(tillräckligt många för att ingen ska fatta vad ma skriver) så det går liksom inte att göra nått alls med den..
Formaterade om den i måndags eller tisdags, och då funkade iaf tangeterna som dom skulle i ca 1 timme men sen blev det samma sak igen så nu kommer jag inte ens in i datorn:/:/ SKIT TRÅKIGT!!

Är hemma hos min kära svärmor och lånar hennes dator en sväng:)
Som vanligt så när man inte behöver saker så funkar de och när man måste ha de så funkar dom inte:/
Har liksom inte dirket behövt datorn förut mer än att det är kul att kunna vara lite a´joure,,blogga,, smyga på facebook,, tidsfördriv,, musik och filmer*saknar ganska mkt*,men nu när den har pajat så måste jag ha dator och skriva ett typ cv(intressebrev) på..

Inte så lång tid kvar till jul nu;) Längtar jätte mkt,, kul med julklappar,, träffa alla oh äta gott:)
Blir mickes mor på julafton och se blir det hem till min mamma på nyårstafton:)


Tänkte bara medela er kära löäsare att jag inte har tillgång till dator men skulle helst vilja blogga varje dag..
Får nog fixa datorn till veckan..

Ha det så gott så länge och god jul på er alla om jag inte kommer in före det:)

Mli♥


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: