>

Pizza och bio mys med sötnos♥



Sitter och väntar på att älskling ska bli klar så ska vi gå på bio,, harry potter nya filmen del 1(kommer inte ihåg vad den hette)

Ska bli mys♥

Var på Mvc igår,, fick lyssna på bebis hjärta:) Det dunkade så fint och bra så:)
Fick också hemska järntabletter som jag fasat för:/
Har redan MKT problem med  min mage så ser verkligen inte fram emot att börja ta dom:/ 
Men fick några som inte skulle vara lika förstoppande som vanliga,, Fexim hette dom och är i brustablett.
Så hoppas att de räcker med att ta dom och att dom inte förvärrar min stackars mage;)

Bebis är livlig som vanligt:) Känner av henne hela tiden:)

Nu är sötnos klar så nu ska vi gå:)

Ha en mysig kväll alla:)

Mli♥ 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ordning på datorn nu eller? :) Vill ha dagliga uppdateringar om vad som händer och sker ju :)

2010-12-29 @ 21:15:51
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: