>

Baka baka liten kaka

Har varit en lugn dag.
Var en sväng i kstad och handlade lite förut,, var ju tvungen att prova dom nya skorna:)
Vilka jag är ganska nöjd med:)
Sen har jag mest gjort det gammla vanliga som disk och jävlar just det ja tvätten! den har ja glömt bort helt:S
jaja får springa ner i källaren och hänga upp den så fort jag är klar här:)
Var och köpte alla ♥ dag present till micke förut:) Fanns jätte många söta och fina saker och kort:)
Men kan inte säha vad jag köpte ifall han skulle läsa min blogg ju:P hehe Men han blir nog glad:)

Provade att göra kladdkaka med hemmagjord chokladsås i förut:)

Så här ser den ut,,(ser gör go ut,tycker jag) fast den står på kylning så vet inte hur den smakar än,, men tror nog att den kommer smaka smaskens jag:P :P hehe


Jag är rädd nästan hela tiden för att Micke ska tröttna på mej:S
Vet inte varför,, för det är ingen befogad rädsla,, eller ja mina tidigare erfarenheter är ju bara att man blir sårad och trampad på och illa behandlad..
Men det är verkligen inte så med Micke,, men ändå så är det som jag går och väntar på att allt det där ska komma, att jag ska bli sårad, för det är så jag är van att det är..
Är rädd för att han ska börja tycka att jag är tråkig och ja att jag inte är nått att ha eller att han ska börja gilla nån annan..
Men detta har nog med min självkänsla att göra för jag kan själv inte se eller förstå varför nån skulle kunna tycka om att vara med mej och tycka att jag är intressant eller mysig och ja att nån skulle vilja vara med bara mej för att jag är jag.. Nånting sånt:S Svårt att förklara men tror att ni som läser förstår vad jag menar ändå:)


Ska kolla tv med älskling nu:)

Ha en mysig kväll:)
det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt att känna så, du får försöka tänka positivt även om det är svårt :)

Kram på dej

2010-02-09 @ 19:36:24
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: